Дата публікації:
14.11.2017
Кожного року 11 листопада китайці святкують День холостяка. Свято зародилось в студентському середовищі на початку 90-х і відмінно прижилося. Ідея була в тому, щоб в цей день заводити нових друзів і боротися із самотністю, але все, за що беруться маркетологи, перетворюється у фіналі на продаж. Так китайський День холостяка з роками перетворився на аналог всесвітньовідомої Чорної п’ятниці.
Де Чорна п’ятниця, там масовий розпродаж. Звичайно, цим користується кожен продавець, і китайський інтернет-гігант Alibaba – не виняток. У 2016 році інтернет-продавець зібрав 17,8 млрд доларів виручки, “порвавши” всі можливі рейтинги. Але цього року компанії вдалося подолати свій же рекорд. Сума виручки перевалила за 18 млрд у.о. вже в перші 13 годин з початку розпродажу. Перший мільярд прилетів на рахунок за 2 хвилини. Після обіду Alibaba наторгували прибутку на 25 млрд доларів.
Максимальну кількість покупок було придбано за допомогою мобільних телефонів, частка їх участі в шопінгу склала 90%.
19.06.2018 года Национальный банк Украины внес сведения об ООО «ИКС ПЕЙ ГРУПП», как оператора услуг платежной инфраструктуры...
19.06.2018
01.03.2018 года Национальный банк Украины рассмотрел и согласовал Правила использвания электронных денег "XPAY"...
01.03.2018
Каси самообслуговування - це дуже зручна форма розрахунку за товар за допомогою терміналу. Обслуговуючись на таких...
15.12.2017